Klantenservice

Waarmee kunnen wij je helpen?

Retourneren / Ruilen

Nederland

Voordat we je artikelen verzenden worden deze gecontroleerd op eventuele beschadigingen of oneffenheden. Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop kun je deze tot 14 dagen na ontvangst gratis retourneren. Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is het bijgevoegde retourformulier correct en volledig in te vullen en de bijgevoegde retoursticker over het verzendetiket te plakken. Je brengt het pakket vervolgens naar het dichtstbijzijnde postkantoor.

De retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen: 

  • Het artikel dient in de originele verpakking terug gestuurd te worden
  • Het artikel is niet gebruikt, beschadigd, gedragen of gewassen
  • De originele labels en prijskaartjes zijn aan het product gehecht
  • De gebruiksinstructie is correct opgevolgd

Schoenen mogen alleen binnenshuis gepast worden. Wanneer de schoenzolen vuil zijn, kan de retourzending niet geaccepteerd worden. Eventuele gratis artikelen die meegestuurd worden dienen ook retour gestuurd te worden. Artikelen die retour komen buiten de hierboven aangegeven periode kunnen worden teruggezonden aan de koper zonder restitutie. Alle nauwkeurig geretourneerde producten zullen worden gecrediteerd.

De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. Is er een verkeerd artikel geleverd of is je artikel bij levering beschadigd? Neem dan even contact met ons op zodat wij dit kunnen oplossen.

Stuur het artikel, samen met het ingevulde retourformulier, binnen 14 dagen na ontvangst naar: 

Heerenstraat
Gasthuisstraat 22
5961 GB HORST

Je kunt je bestelling ook retourneren in onze winkel. Neem in dat geval ook het ingevulde retourformulier mee. Het retourbedrag wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen, terug gestort op je bankrekening. Het is helaas niet mogelijk om het aankoopbedrag contant terug te betalen.

Ruilen
Indien je een artikel wilt omruilen voor een ander artikel, een andere maat of kleur, kun je dit aangeven op het bijgevoegde retourformulier. Wij zouden je willen vragen ons een mail te sturen of te bellen met de klantenservice zodat wij het product alvast voor je kunnen reserveren. De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant en de kosten van de verzending van het nieuwe artikel zijn voor rekening van Heerenstraat. Indien je een artikel voor een tweede keer wil ruilen wordt er een bijdrage in de verzendkosten gevraagd van € 4,95. Na ontvangst van het geretourneerde pakket ontvang je een bevestiging per e-mail. Mocht er bij de omruiling een prijsverschil ontstaan dan ontvang je een e-mail met verzoek tot bijbetaling of je ontvangt automatisch het prijsverschil binnen 10 dagen op je bankrekening.
 

België en Duitsland

Retourneren
Uiteraard kan een retourzending ook verstuurd worden vanuit alle overige landen. De verzendkosten van de retourzending zijn voor de klant. De retourzending wordt alleen geaccepteerd indien voldaan is aan de voorwaarden zoals genoemd hierboven.

Retouradres:

Heerenstraat
Gasthuisstraat 22
5961 GB HORST
The Netherlands

Ruilen 
Uiteraard kun je ook een omruiling doen wanneer je in België of Duitsland woont. De verzendkosten van het retourneren en versturen van het (vervangende) product zijn voor de klant. Mocht er bij de omruiling een prijsverschil ontstaan dan ontvang je een e-mail met verzoek tot bijbetaling of je ontvangt automatisch het prijsverschil binnen 7 dagen op je bankrekening. De omruiling wordt alleen geaccepteerd indien voldaan is aan de voorwaarden zoals genoemd hierboven.

Retouradres:

Heerenstraat
Gasthuisstraat 22
5961 GB HORST